Klubben

Viby Friskoles klub er et fritidstilbud for elever i 4. klasse og opefter. Klubben er åben på skoledage samt i dagene før skolestart (august) og efter skoleårets afslutning (juni). Klubben er lukket i juli, som derfor er betalingsfri.

Telefon 31753778

Daglige aktiviteter
Vi ønsker at kunne tilbyde en bred vifte af aktivitetsmuligheder. Vi kræver ikke, at børnene skal gå i gang med noget bestemt, hvis de ikke har lyst. Klubben skal være et fristed, hvor man kan slappe af og nyde sin fritid i sit eget tempo. Vi kan dagligt benytte os af skolens køkken, ude- og indearealer. Der er rig mulighed for at spille alverdens former for spil. Herudover er det muligt at få tid og hjælp til lektier eller større projekter.

Mødetavlen
Når man møder i klubben, skriver man sit navn på mødetavlen og siger goddag. Når man går hjem siger man farvel og streger sig ud.

Samling
Hver dag er der samling med et mellemmåltid og lidt at drikke.

Børnemøde
En gang om måneden har vi børnemøde, hvor børnene selv kan være med til at planlægge den kommende tids aktiviteter. Hvis man er mødt i klubben, skal man deltage i disse møder.

Mobiltelefoner
I modsætning til skoletid og SFO er det tilladt at benytte mobiltelefonen i klubben

Åbningstider

Klubben er åben hver dag fra skoleslut til 16.00 undtagen i skoleferier, hvor klubben er lukket. Omkring sommerferien er der lukket i hele juli. Øvrige dage fra 10-16.